Polityka Jakości
Misia Spółki:
Polityka NZOZ „WELUX" Spółka z o.o. realizowana w ramach Systemu Zarządzania Jakością wynika z długofalowej strategii rozwoju naszej Spółki, której nadrzędnym celem jest pełne zadowolenie Pacjenta, utrzymanie znaczącej i stale rosnącej pozycji na rynku oraz uzyskanie opinii firmy niezawodnej, uwzględniającej potrzeby wszystkich naszych Pacjentów, partnerów, pracowników oraz udziałowców.
Podstawowym celem strategicznym jest zapewnienie naszym Pacjentom kompleksowych usług medycznych o wysokiej jakości.
Zapewniając wysoki poziom świadczeń medycznych zachowujemy najwyższe standardy jakościowe, a zadowolenie Pacjentów stanowi filar trwałego powodzenia i rozwoju naszej firmy.
Chcemy być sprawną organizacją stosującą najlepsze praktyki rynkowe, zapewniającą przyjazną obsługę, a naszym sukcesem jest satysfakcja i zaufanie Pacjentów - to decyduje o wartości naszej firmy.
Staramy sie realizować powyższą misie poprzez:
- zatrudnianie wykwalifikowanego personelu medycznego wyższego i średniego, który udziela świadczeń diagnostycznych, leczniczych i rehabilitacyjnych zgodnie z najnowszymi osiągnięciami medycyny,
- poszerzanie oferty świadczonych usług o nowe dziedziny medycyny,
- orientację na ciągłe doskonalenie się organizacji pracowników,
- monitorowanie poziomu satysfakcji i zadowolenia Pacjenta, jego obiektywnej oceny i doskonaleniu obsługi Pacjentów,
- dbałość o bezpieczeństwo, zdrowie i dobro naszych Pacjentów
Aby doskonalić działalność naszej organizacji oraz zwiększyć satysfakcję Pacjenta wdrożyliśmy System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy ISO 9001:2015 wyznaczając następujące cele:
- stałe uzupełnianie bazy diagnostycznej poprzez zakupy nowego sprzętu i unowocześnianie obecnego,
- czynny udział we wdrażaniu i doskonaleniu Systemu Zarządzania zgodnego z ISO 9001:2015,
- konsekwentna i pełna realizacja ustalonych Procedur i Instrukcji SZJ,
- doskonalenia kwalifikacji zawodowych pracowników,
- koleżeńska i lojalna współpraca z pracownikami na związanych stanowiskach,
- zapewnienie satysfakcjonującego systemu motywacyjnego dla pracowników
Jako Prezes Zarządu i Dyrektor NZOZ „WELUX" uważam, że Personel Naszej Spółki stanowi jej Najwyższą Wartość oraz że jego uczestnictwo i wzajemne zrozumienie jest konieczne do osiągnięcia postawionych celów.
Jako Prezes Zarządu - Dyrektor tworzę jak najlepsze warunki do sprawnego wdrożenia Polityki Jakości.
Deklaruję swoje osobiste zaangażowanie i zobowiązuję się do:
- nieustannego tworzenia odpowiednich warunków materialnych, organizacyjnych i personalnych dla prawidłowego funkcjonowania i doskonalenia SZJ,
- zabezpieczania sprawnego funkcjonowania nadzoru świadczonych usług,
- wspierania wszelkich prac zmierzających do doskonalenia świadczonych usług oraz dążenie do realizacji oczekiwań stawianych przez naszych Pacjentów,
- wspierania dokształcania i podnoszenia kwalifikacji
Zarząd NZOZ „WELUX" Spółka z o.o. gwarantuje, że treść Polityki Jakości jest znana wszystkim pracownikom, a założenia Systemu Zarządzania Jakością są przez nich w pełni respektowane.
Bielsko - Biała, Ol-06-2018 r.
Prezes Zarządu - Dyrektor
/-/ lek. med. Dariusz Hampel
Orginalny tekst:
powrót